Webáruház használata

1. WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA

1.1. REGISZTRÁCIÓ
A vásárlás megkezdéséhez be kell regisztrálni az oldalra. Ezt a főmenű "Regisztráció" menüpontjában teheti meg. A regisztráció során a * -gal jelőlt mezők kitőltés szükséges a sikeres regisztrációhoz.

FONTOS! Saját és aktív email címet adjon meg a regisztráció során, mert erre az email címre fogunk küldeni Önnek minden visszajelzést megrendeléseivel kapcsolatban!

  • A regisztráció során megadott adatok később változtathatóak. A megadott számlázási cím alap helyzetben a szállítási cím is (de a szállítási cím minden rendeléskor külön módosítható).

    Egy telefonszám megadása kötelező, ha lehet mobil telefonszámot adjon meg a könnyebb és gyorsabb kommunikáció miatt.

    A regisztráció elküldése után egy e-mailt fog kapni a megadott email címre, benne a regisztrációs adatokkal! Kérjük őrizze meg ezt a levelet! Amennyiben a levél nem érkezik meg néhány órán belül, kérjük vegye fel vevőszolgálatunkkal a kapcsolatot!

    1.2. ADATOK MÓDOSÍTÁSA
    A regisztráció során megadott adatokat Ön a későbbiekben tudja módosítani. Ezt úgy tudja megtenni, ha bejelentkezik (jobb felső sarok) a webáruházba. Ekkor  megjelenik a "Adataim"gomb, erre rákattintva módosíthatja a "Fiók adatait".

    1.3. Menürendszer termékkategóriák

    1.4. Kosár használata
    Bejelentkezés után már megkezdheti a vásárlást. Miután kiválasztotta a megfelelő terméket a "Kosárba rakom" gomb megnyomásával rakhatja a terméket a virtuális bevásárlókosárba. Ha az adott termékből több darabot kíván vásárolni, akkor a "Kosárba tesz" gomb előtt lévő számot írja át mielőtt berakja a terméket a kosárba.
    Amikor egy terméket berak a kosárba akkor automatikusan a kosár tartalmát fogja mutatni az oldal. Itt választhat, hogy tovább vásárol vagy befejezi a vásárlást és a "Tovább a kosár tartalmára" megy.

    A kosár tartalmát bármikor megtekintheti. Jobb oldalt a "Kosár"doboz mindig azt mutatja, hogy milyen termékek vannak jelen pillanatban az Ön kosarában. Itt találja az "Ugrás a kosárhoz" gombot is, aminek a megnyomásával a kosár tartalmát tekintheti meg illetve módosíthatja azt.

    Kosár tartalmának módosítása: 
  • mennyiség megváltoztatása: A kosárban lévő termék ára mellett talál egy"+, -" mezőt, amiben az éppen a kosarában lévő darabszám van, ha ezt szeretné módosítani, akkor egyszerűen írja át ezt a mennyiséget és nyomja meg a "OK" ikont.
  • termék eltávolítása: A kosár tartalma táblázat utolsó oszlopa az "Törlés", ennek megnyomásával törli a terméket a kosarából

1.5. Rendelés feladása / ellenőrzése / lemondása

Bruttó 15000.- Ft feletti vásárlás esetén a szállítás az ország egész területére ingyenes.

Rendelés feladása:
Miután kiválasztotta a megfelelő termékeket és úgy döntött, hogy nem kíván további termékeket vásárolni, menjen a kosár tartalmához. ("Ugrás a kosárhoz" gomb). Itt ellenőrizheti/módosíthatja a kiválasztott termékeket, mennyiségeket. Ezután kattintson a "Megrendelés" linkre, így tovább léphet a személyes adatok megadásához.
 -Amennyiben Ön nem jelentkezett be a bejelentkezés részben most be kell jelentkeznie a továbblépéshez.
 -Amennyiben Ön még nem regisztrált vásárlónk úgy ki kell töltenie a regisztrációs részt. Ezután egy emailt küldünk Önnek a megadott email címre melyben meg is kell erősítenie a regisztrációját az emailben található linkre kattintva.
A következő lépésben frissítheti a regisztrációkor megadott számlázási címét, illetve kiválaszthatja a szállítási címet (ami alap helyzetben a számlázási címmel megegyezik). Itt bármilyen megjegyzést fűzhet megrendeléséhez amit ügyfélszolgálatunk a megrendelésével együtt feldolgoz.
Amennyiben minden adatot rendben talált válassza a "Tovább a szállítási mód kiválasztásához" gombot.
Válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot, majd válasszon a kiszállítási módok közül. Itt találja a hozzájuk tartozó rövid leírást és a szállítási mód díját is. GLS Pontot választva egy térkép és a térkép felett egy helység választó mező jelenik meg. írja be a helységválasztó mezőbe a kivánt települést és a térképen megjelennek a választható szállítási pontok. Ezekre kattintva a ball oldalon kiválasztódik a kívánt szállítási cím. Pick Pack Pont szállítási módot választva további választási lehetőségek jelennek meg ahol lenyílló ablakokban ki kell választania a Megye, Város, Cím mezőket. 
Ha ellenőrizte/megváltoztatta az adatokat és mindent megfelelőnek talál, kattintson a " Megrendelés elküldése" gombra.
Amennyiben minden rendben ment, akkor "Köszönjük a megrendelést"szöveg és egy a megrendelést adatait tartalmazó leírás jelenik meg a képernyőn. Kérjük olvassa el figyelmesen. Közben hamarosan kapni fog egy automatikus visszaigazoló e-mailt a rendeléséről, amiben minden megadott adat szerepelni fog. Ez azt jelenti, hogy a rendelése megérkezett hozzánk és munkatársaink hamarosan feldolgozzák azt.

Rendelés lemondása: 
Elállás joga, módja, következményei:

Elállási/felmondási nyilatkozat letöltése. Amennyiben Ügyfél a termék házhoz szállítása után kíván a vásárlástól elállni, azt az áru átvételét követő 14 munkanapon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. 2014 június 14 től a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete irányadó.

Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia Szolgáltató címére.
A Szendrei Kft. kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Ügyfélnek kell gondoskodnia. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot 14 munkanapon belül elküldeni, egyúttal gondoskodnia kell a termék mihamarabbi visszajuttatásáról.
Elállás esetén az Szendrei Kft. követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.
Ügyfél kérésére Szolgáltató készséggel gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról, erre vonatkozó igényeket Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja. A visszaszállítás költségeivel kapcsolatosan a GLS általános futárszolgálati díjai az irányadóak, mely díjakról pontos információt telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül kérhet.
A Szendrei Kft. portós, és utánvétes postai csomagokat, technikai okokból nem tud fogadni. Kérjük, hogy a termékeket minden esetben postai csomagként vagy valamely futárszolgálattal, vagy ügyfélszolgálatunkkal történt előzetes egyeztetés után, a GLS Futárszolgálattal szállíttassa vissza. Interneten történt vásárlással kapcsolatosan szaküzleteink nem tudnak vásárlóink segítségére lenni.
Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Szendrei Kft. kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.

Rendeléssel kapcsolatos értesítések

Amikor Ön elküldi rendelését, akkor annak állapota:
"Várakozik"- ez annyit jelent, hogy a rendszerbe bekerült a rendelés, de még munkatársaink nem dolgozták fel a rendelést. 

Amikor munkatársaink feldolgozzák az Ön rendelését akkor annak állapota:
"Elfogadva" - csak akkor hívjuk telefonon ha megrendelésével kapcsolatban egyeztetés szükséges. Ilyenkor megadjuk a várható szállítási határidőt is. Amennyiben rendelésével kapcsolatban további egyeztetésre nincs szükség úgy azt összekészítjük és gondoskodunk a szállításról.

Amikor munkatársaink átadják az Ön rendelését a futárnak akkor annak állapota:
"Kiszállítva" - ekkor arról kap értesítést, hogy "Számla készült" a rendelése kiszállításra került.

"Törölve" - ha Ön kéri a rendelése törlését, akkor a rendelés törlésekor kapni fog e-mailben értesítést. Megrendelése törlésére emailben vagy telefonon van lehetősége. 

1.6. Rendelés teljesítése / fizetés

A rendelésére küldött visszaigazolásban megadott szállítási határidőn belül Ön meg fogja kapni a megrendelt termékeket.
Ha bármi fennakadás lenne, telefonon fel fogjuk keresni Önt.
Kiszállítás előtt telefonon értesítjük a szállítás pontos napjáról! Amennyiben az első kiszállítás sikertelen, a szállítási költséget minden esetben Önnek kell megfizetni.

1.7. Webáruházban megjelenő árak

A webáruházban megjelenő árak bruttó árak és forintban értendők. Egyes szakmai termékeknél 0 Ft szerepel árként. Ezen termékeket is behelyezheti a kosárba és megrendelheti de csak abban az esetben kap az árról tájékoztatást és küldjük ki ha emailben vagy faxon igazolja a szakmai képesítését.